26 Ocak 2016 Salı

GÜNLÜK CİLT TEMİZLEME RUTİNİM...



Günlük yardımcılar


Günaydın Herkese :)

Bugün nasıl keyifler bakalım. Valla herşeyden önemlisi yine yeni bir güne uyandık çok şükür ki.Rabbim bize bir gün şansı daha verdi. En kötü durumda moraliniz sıfır uyanmışsanız bile en azından bunu düşünerek kendimizi toplayalım... Hadiiii..

Tamam biliyorum güzel şarkılar bekliyorsunuz benden ama önce size günlük yardımcılarımı tanıtayım dedim. Gerçi kendileri yine deneme aşamasındalar ama. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ama şimdilik fena değiller ama yıkama jelinden pek memnun kaldım sayılmaz sadece bitmesini bekliyorum. 

Sabahları sadece Nivea aqua  sensation canlandırıcı temizleme jelini kullanıyorum.Benim cildim hem karma hem hassas  çok gıcık bir cilt her şeyi kullanamıyorum. Denemediğim ürün kalmadı desem yeridir. Hatta yaş oldu 35 ama cildim için yaşlanma karşıtı ürün denemelerim zamanında çok oldu. Hiçbiride yüzümde rahat durmadı alerji yaptı.Yapmaz diye verdikleri bile alerji yaptı. Bende cildine uyabilecek arkadaşlarıma dağıttım maalesef. Şimdi hala aramaktayım. Varsa benim gibi cildi olan kullandığı ürünleri merak ediyorum. O yüzden bir sürü blog gezmişliğim vardır. Kadınlar kulübünde her ürünün incelemelerini okumadan almamışımdır. 

Evet işte böyle bir cildim var.Tek beğendiğim tarafı sivilcem yok. Olsa da hemen geçiyor.

Akşamları eve gelince makyajımı ben bebak acı badem sütü ile çıkarıyorum.Sonra temizleme jelimle yıkıyorum. Bu arada jelin kokusuna bayıldım.İçinde de küçük tanecikleri var. Yani hem temizliyor hem de çaktırmadan peeling yapıyor. Bir taşla iki kuş yani ;) Sonrasında sırayla tonik Tea tree skin clearing toner bir pamuk parçasına döküp göz çevrem hariç siliyorum ve sonrasında parmağımın ucuna aldığım Tea tree blemish fade night lotion  ile yine göz çevrem hariç cildimin heryerine sürüyorum özellikle kızarıklık bulunan yerlere biraz daha fazla sürüyorum. Bir vloggerdan duymuştum.Gökçe's life denemiş ve çok memnun kalmış.Bakalım eğer gerçekten vaadettiği etkiyi gösterirse olmazsa olmazım olacak kendileri.Özellikleri cildi rahatlatma zaten nemlendiricisi yağsız.İçinde çay ağacı yağı var ama bu yağ tam bir antiseptik etkileri ve cilde bir sürü yararı bulunan bir yağ.Cildi yatıştıran kızarıklıkları gideren,sivilceden kalan sönük izlerini gideren bir ürün. Şimdilik  faydası olduğunu gözlemliyorum. En azından cildim alerjik tepki vermedi. Bu tarz ürünler kullanırken uzun süreli kullandığında zaten fayda sağlar. İstikrar çok önemli. İşte günlük cilt temizleme  rutinim böyle. 


Sizinde kullandığınız ürünleri varsa içinizde cilt yapısı benim gibi bulunan tavsilerini dinlerim.Lütfen yorum bırakın. Teşekkürler şimdiden zaman ayırıp blogumu ziyaret ettiğiniz için. 


Takipte kalın. Hoşça kalın.. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...