12 Kasım 2015 Perşembe

uzun uzun yollar gittim. Döndüm bloga yazmaya..





 Evet slm herkese.. Biliyorum uzun zamandır kayıp oldum.Sosyal alem böyle işte.. Bir bıraktın mı? herkes kaçar takip etmez. Silinir Gidersin.Neyse neyse sitem etmeyi bırakıyorum.Aslında kendime kızıyorum da işte. 

      Bu uzun zaman zarfında aslında bir sürü gelişme oldu hayatımda. Kısaca özetlemek gerekirse. iki tane yeğen evlendirdim. Bir de kendimi evlendirdim. :))) sanırım haklı yere ayrı kalmışız.Bu arada bayağı yeni yeni tecrübeler edindim. Biliyorum paylaşmam için sabırsızlanıyorsunuz. hadi başlayalım o zaman.Aşağıdaki satırlarla yazımı takip edin.

     Uzun yıllardır hayatımda yaptığım hevesle aldığım her şeyi yarım bırakmakla ünlüyümdür aile ve sevdiklerim arasında :) sanırım blog danda anlaşılacağı üzere... çaktınız köfteyi. Bunun için kendime artık bir dur dedim. Düşünsenize kitap alıyorsun yarım bırakıyorsun. İlaç alıyorsun yarım bırakıyorsun.Bende kendime söz verdim ki söz verdim mi iki elim kanda da olsa yaparım. Böyle de bir huyum var. Tanıyanlar bilir.Dedim  ki bir düzen yarat kendine ve bırakma. İşe önce saçlarımla başladım. Doğuştan seyrek bir saç yapım var. genetik işte. Ne yaparsam yapayım yapısı ince telli ve seyrek değişmez.Fakat düşündüm taşındım içten destekle dıştan destekle en azından kalan saçlarımı kurtarmaya ve programıma burdan başlamaya karar verdim. Gittim bir demir ilacı aldım. her gün düzenli içmeye başladım. Sonra eczacı bir arkadaşımın bana verdiği saçlarımda kullandığım bir hergün sürüp yatıp ve ertesi günü sabahları yıkamam gereken bir ürün vermişti o kullanmış 10 gün bırakmış malum arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim. :))) bana verdi geri kalan kutudakileri hergün düzenli kullandım. ve inan  ki gerçekten saçları bırakın da hayatta bir şeyi düzenli yapınca bir faydasını görüyorsunuz. Bu ne olursa olsun. yazmak olsun. çizmek olsun. her şey için geçerli. Ve bu sayede hergün düzenli birşeyler yapmaya başladım. 

    Bakın aslında rabbim bize tüyoyu vermiş. Her gün 5 vakit düzenli namaz kılabilen bir müslüman sanırım her şeyi düzenli yapabilir.Her şey yavaş yavaş. bunları yaparken alıştırdım ya. Evde özenle aldığım maskelerim vardı. Onlar içinde bir gün sıralaması yaptım. kırtasiyeden küçük renkli steakerlardan aldım.üzerlerine günlerini yapıştırdım. o gün gelince hadi kalk ve maskeni yap diyorum.Ve just do it. şimdi yapmazsan sonrasında aklın başından gidiyor ve unutuyorum. Şimdilik öğrendiklerim bunlar. sırayla dedim ya. 95 adet yeni kitabım var. okudukça sizlerle yorumlarınıda paylaşıcam. Şuanda okudum MUTLULUK KULÜBÜ güzel bir kişisel gelişim kitabı akıcı ve iyi gidiyor. Şiddetle tavsiye ederim. Bundan sonra yeni yazılarım olacak. Düzene gireceğiz. Beğendiyseniz ve neleri kullandığımı merak eden varsa yorum bırakırsa sevinirim. 

Takipte kalın.Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...